loga2

magda_kulickaMagister psychologii, Uniwersytet Warszawski, Wydział Psychologii (1990), ponad 20 lat doświadczeń na rynku szkoleniowym i konsultingowym, 16 lat doświadczeń coachingowych oraz 2 lata na stanowisku dyrektora HR międzynarodowej korporacji.

  • MCC Master Certified Coach – akredytacja udzielona przez International Coach Federation, grudzień 2018
  • PCC Professional Certified Coach – International Coach Federation, 2011, odnowiona w 2014, ponownie odnowiona w 2018
  • CPCC (Certified Professional Co-Active Coach) – Ukończona Akademia Coachingu (The Coaches Training Institute) akredytowana przez International Coach Federation (116 godz., certyfikat wydany 19.06.2007) i półroczny program certyfikacyjny zakończony egzaminem (certyfikat wydany 01.07.2008).
  • Organization & Relationship Systems Coaching – Center for Right Relationship, 2010.
  • Autoryzowany prowadzący Team Diagnostic Assesment (TCI – Team Coaching International) – narzędzia do pracy z zespołami w celu podniesienia ich efektywności i budowania pozytywnej relacji między nimi, 2010.
  • Coaching From the Source, Coach Rising, 2017
  • Coaches Going Corporate, 2015, Shook & Svensen
  • Leadership Coaching Summit, 2014, 2015, 2016 Coach Rising
  • Advanced Coaching Practicum, Integral Coaching and Leadership, 2014
  • The Power of Embodied Transformation, Coach Rising, 2014
  • Taming Your Gremlin(R) – warsztat prowadzony przez Ricka Carsona
  • Coaching – Gateway for Leadership developing coaching skills for leaders and managers (2006)

DOŚWIADCZENIA ZAWODOWE

  • Coach, Trener, Starszy Konsultant, Coaching Human Capital
  • Coach, Trener, Starszy Konsultant, Human Capital Group
  • Dyrektor Działu Personalnego Masterlink Express Sp. z o.o.
  • Starszy Konsultant, Human Resource Manager, współwłaściciel firmy Yes-Consensus
  • Nauczyciel akademicki i doktorant w Katedrze Psychologii Społecznej, Wydział Psychologii UW

KLUCZOWE KOMPETENCJE

COACHINGOWE:
Coaching Ko-Aktywny – (executive coaching, business coaching, life coaching)

  • 129 klientów (49 executives, 53 middle management, 26 life coaching, 8 mentor coaching)
  • 2300 zakontraktowanych godzin coachingowych

TEAM COACHING

  • 19 klientów Team Coachingu
  • 420 zakontraktowanych godzin

MENTOR COACHING

  • Process coachingowo – mentoringowy dla coachów starających się o tytuł ICF

SZKOLENIOWE

  • Autor i realizator programów szkoleniowych m.in. z zakresu rozwoju umiejętności menedżerskich, sztuki negocjacji, skutecznej sprzedaży, efektywnego coachingu, obsługi klienta, technik prezentacji

DORADCZE

  • Programy Assessment i Development Centre
  • Proces sesji feedbackowych po ocenie 360o
  • Rekrutacja i selekcja
  • Systemy oceny pracowników

MENEDŻERSKIE

  • Zarządzanie zespołami ludzkimi w dużych organizacjach, projektowanie i wdrażanie polityk w obszarze HR, szkolenie i rozwój
  • Zarządzanie projektami

BRANŻE
FMCG, finansowa, farmaceutyczna, logistyczna, IT, ubezpieczeniowa, motoryzacyjna, usługowa, energetyka, budowlana, urzędy

KLUCZOWE PROJEKTY

  • Coaching menedżerski (executives, middle management): Leonardo Helicopters, Budimex, Benefit Systems, IKEA, SBN Life Science, ARYZTA, KPMG, Unicef, GSK, Sollers Consulting, EDF, Amcor Tobacco Packaging, Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie, Polska 2012, Accenture, Orlen Upstream, Bayer, Sony, Urząd Komunikacji Elektronicznej, Johnson & Johnson, Cadbury Wedel, Hamamatsu, AXA Życie, Danone, Gaspol, Rockwool, Vattenfall, Avon Cosmetics, Microsoft.
  • Team Coaching – Orbis S.A., GSK, DM BZ WBK, Ipsen Logistics, Ipsen Road Logistics, Accenture, Axcion, AXA Towarzystwo Ubezpieczeń, NASK – Dyżurnet, Urząd Komunikacji Elektronicznej, coaching dla zespolu DART; warsztat z rozwoju umiejętności coachingowych i mentoringowych – L’Oreal; we wspólpracy z Great Place To Work® prowadzenie warsztatów strategicznych dla zarządów metodą Team Coaching – Urząd Lotnictwa Cywilnego, NovoNordisk, Real, Coca-Cola HBC, Wedel

Szkolenia:

  • Rozwój umiejętności menedżerskich: ZPC Mieszko SA, Coca-Cola HBC Polska, Vos Logistics, Wincanton Trans European, Masterlink Express, ProLog (EastExpress), TelePizza; TP SA, City Bank,
  • Efektywny Coaching – Coca-Cola HBC Polska, ZPC Mieszko SA
  • Szkolenie mentorów – Generali T.U.S.A.
  • Szkolenie dla asesorów wewnętrznych – Danone, BZ WBK
  • Sztuka negocjacji: ZPC Mieszko SA, Poczta Polska, Masterlink Express, Herbapol, Polanglo, ITP, Międzynarodowa Szkoła Menedżerów, SWPS, studia MBA na Politechnice Warszawskiej
  • Skuteczna sprzedaż: Bosch (BSH), ITP, General Motors – Opel, Polanglo, Wincanton Trans European
  • Obsługa Klienta: ZPC Mieszko, ORFE SA, Wincanton Trans European, ProLog (EastExpress), Fundacja Leonardo da Vinci, Masterlink Express
  • Techniki prezentacji: Tramwaje Warszawskie, Polanglo, Fundacja Leonardo da Vinci, Hamamatsu
  • Komunikacja interpersonalna – Citi Bank
  • Asertywność – Citi Bank

Programy Assessment i Development Center: Nokia-Siemens Sp. z o.o., Tetley Polska Sp. z o.o., Danone Sp. z o. o, LU Polska SA, Bank z pierwszej dziesiątki, Biuro Handlowe Polpharma Sp. z o.o., Agora S.A., Orbis S.A., CDM Pekao, Bank Pekao S.A., Bank BPH S.A., Rockwool.

Sesje feedbackowe po ocenie 360o – DM BZ WBK, Johnson&Johnson

CZŁONKOSTWO

  • Stowarzyszenie Coachów Koaktywnych – członek zarządu, założyciel. www.koaktywni.pl
  • International Coach Federation – członek ICF International www.coachfederation.org i członek ICF Polska – www.icf.org.pl

loga1